Οι Χιτ έχουν πάρει... φωτιά: «Μετά τον Αντετοκούνμπο θέλουν και τον ΛεΜπρόν» Ημερομηνία:
Σήμερα 23/6/2026, 10:40 - Εμφανίσεις: 16
Από «μπαμ» σε «μπαμ» πάνε οι Χιτ, αφού μετά το trade που στέλνει τον Γιάννη Αντετοκούνμπο στο Μαϊάμι, ετοιμάζονται για ακόμα μία κίνηση που θα… ταράξει τα νερά.
Σύμφωνα με όσα τονίζει η «Miami Herald», «οι Χιτ θα ήταν δυνατόν να προσπαθήσουν να προσελκύσουν τον επικείμενο free agent Λεμπρόν Τζέιμς.
Η επιστροφή του θα είναι δύσκολη, αν και τίποτα δεν θα μπορούσε να αποκλειστεί».
Τι λένε στις ΗΠΑ για πιθανότητα συνύπαρξης Αντετοκούνμπο – ΛεΜπρόν Η προσπάθεια για την απόκτησή του δεν είναι εύκολη, όμως στην ομάδα του Μαϊάιμι φέρονται να είναι αποφασισμένοι να αλλάξουν για τα καλά τον χάρτη στο ΝΒΑ και να διεκδικήσουν την επόμενη χρονιά το πρωτάθλημα, δημιουργώντας τη δική τους Big 3, με τον Έλληνα σούπερ σταρ, τον «βασιλιά» και τον Μπαμ Αντεμπάγιο, που είναι ένας από τους κορυφαίους παίκτες στη λίγκα.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) To κλειδί σε αυτή την πιθανότητα για να επιστρέψει ο ΛεΜπρόν στο Μαϊάμι είναι φυσικά ο Πατ Ράιλι, ο οποίος ήταν στους Χιτ κι όταν Τζέιμς κατέκτησε δύο πρωταθλήματα, ενώ σημαντικό ρόλο θα παίξει και ο Έρικ Σπόελστρα, που επίσης ήταν προπονητής στην ομάδα που αγωνιζόταν ο ΛεΜπρόν.
Σημειώνεται πάντως πως για να γίνει μια τέτοια κίνηση δεν είναι εύκολο και θα μπορούσε να χρειαστεί πολύ χρόνος και χρήμα....